سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دروغ نگفتم و دروغ نشنودم ، و گمراه نشدم و کسى را گمراه ننمودم . [نهج البلاغه]

پاییز 1383 - سلام دوستان
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

نمی دانم این چه فرهنگی است بخصوص در بین جوانان ایرانی که کاری بجز توهین وفهاشی به یک دیگر ندارند.

در اینترنت هرجا که میروی چه در سایتها چه در اتاقهای چت چه هرجا که نظرخواهی میشود یک عده شروع به فهاشی وزدن حرفهای زشت وبی محتوا میزنند گوی مغز اینها از شعور خالی است

بابا این مغز نداشته وامانده خود را بکار بیندازید وفکر کنید

نگذارید فرهنگ تفکر که یک فرهنگ اصیل ایرانی است از ما گرفته شود


- سه شنبه 83/9/3 ساعت 8:15 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
شرکت های امنیتی درباره ویروس کامپیوتری جدیدی که شبیه ویروس لازاروس است هشدار دادند.

به گزارش بخش خبر شبکه http://www.IRITN.com ، به نقل از بی بی سی، یک گونه جدید از خانواده Sober و یکی از ویروس های ویندوز اگر بخشی از قسمت های آن که روی ماشین های آلوده باقیمانده حذف نشده باشد خود را احیاء می کند.

این ویروس همچنین سعی می کند افراد را با این ادعا که پیام توسط اسکنرها ویروس یابی شده است فریب دهد و آنها را به باز کردن فایل های ضمیمه آلوده ترغیب کند.
شرکت های امنیتی به کاربران توصیه کردند که از باز کردن فایل های ضمیمه ایمیل های ناخواسته خود داری کنند. اولین ویروس Sober در اواخر اوکتبر 2003 پدیدار شد و بیشتر از همه در آلمان شیوع پیدا کرد. آخرین گونه این ویروس Sober-I است که در 19 نوامبر ظاهر شد و در همه جا نیز شیوع پیدا کرد. این کرم از چندین حیله جدید برای محافظت از خود و فریب دادن افراد برای باز کردن این ویروس و آلوده کردن سیستم عامل ویندوزشان استفاده می کند.
ویروس جدید2 فایل کوچک را در حافظه هر ماشینی که آلوده کرده است جاسازی می کند و اگر یکی از این فایل ها به طور دستی حذف شوند فایل باقیمانده فایل حذف شده را دوباره زنده می کند.
ویروس Sober-I می تواند ماشین های دارای ویندوز 2000 و 95 و 98، Me، NT و XP و ویندوز سرور 2003 آلوده کند.

 


- یکشنبه 83/9/1 ساعت 9:56 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
کدام کشور بهترین جا برای زندگی است؟
 
نمایی از رود لیفی در دوبلین
اهالی دوبلین حال دلیل بزرگی برای خوشحالی دارند
بنا به بررسی که هفته نامه بریتانیایی اکونومیست در مورد "کیفیت زندگی" در کشورهای مختلف انجام داده، جمهوری ایرلند بهترین جا برای زندگی معرفی شده است.

طبق این تحقیقات، افزایش ثروت و حفظ ارزشهای سنتی در جمهوری ایرلند بهترین شرایط را برای خوشبختی مردم این کشور فراهم آورده است.

بعد از جمهوری ایرلند کشورهای سوئیس، نروژ و لوگزامبورگ قرار دارند. همه بجز یکی از ده کشور صدر فهرست، کشورهای اروپایی هستند.

ایالات متحده آمریکا در مکان سیزدهم و بریتانیا در مکان بیست و نهم قرار گرفته اند. بدین ترتیب بریتانیا در میان کشورهایی که از قدیم عضو اتحادیه اروپا بوده اند پایین ترین رتبه را آورده است.

این تحقیقات برای کتاب "جهان در سال 2005" با عنوان "بهترین جا برای زندگی در سال 2005 کجا خواهد بود" انجام شده است.

تهیه کنندگان این تحقیقات نه تنها درآمد بلکه عوامل دیگری را که برای رفاه و رضایت مردم مهم است در نظر گرفته اند.

این عوامل شامل وضعیت بهداشت، آزادی ها، میزان بیکاری، زندگی خانوادگی، وضعیت آب و هوا، ثبات سیاسی و امنیت، برابری زن و مرد و زندگی اجتماعی هستند.

ده کشور صدر فهرست
1- جمهوری ایرلند
2- سوئیس
3- نروژ
4- لوکزامبورگ
5- سوئد
6- استرالیا
7- ایسلند
8- ایتالیا
9- دانمارک
10- اسپانیا

اکونومیست می نویسد: "ایرلند از آنجایی که توانسته است مطلوب ترین عناصر زندگی جدید از جمله میزان پایین بیکاری و وجود آزادیهای سیاسی با حفظ عناصری از زندگی قدیم از جمله ثبات در زندگی خانوادگی و اجتماعی را با موفقیت ترکیب کند در صدر فهرست قرار گرفته است."

این هفته نامه اذعان می کند که اندازه گیری کیفیت زندگی کار سر راستی نیست و نتیجه این تحقیقات - "البته بجز در جمهوری ایرلند" - با انتقاداتی همراه خواهد بود.

جمهوری ایرلند از عضویت در اتحادیه اروپا فوائد عمده ای برده است. تحلیلگران می گویند اعضای جدید اتحادیه اروپا جمهوری ایرلند را بسیار تحسین می کنند و آنرا الگویی برای آینده خود می بینند.

گرچه کشورهای اروپایی مکانهای بالای فهرست اکونومیست را اشغال کرده اند، کشورهای عمده صنعتی این قاره یعنی فرانسه، آلمان و بریتانیا به ترتیب در مکان بیست و پنجم، بیست و ششم و بیست و نهم قرار گرفته اند.

تحقیق کنندگان گفته اند گرچه بریتانیا درآمد سرانه بالایی دارد، اما میزان از هم پاشی خانواده ها در این کشور هم بالاست.

در این فهرست، بدترین کشور برای زندگی زیمبابوه است که به گفته این تحقیقات "اوضاع، تحت حکومت رابرت موگابه از بد به بدتر تغییر یافته است."

 

- شنبه 83/8/30 ساعت 2:1 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

 

 Seca

 RAI*13E : key=0c 5E3CB9C020C81B93 16/11/2004

 PRO TV : key=0c F94B66E0BED0D87C 16/11/2004

 CYFRA : key=0c 42A1E9BB18E50BA5 18/11/2004

 new keys = 3

 

 Nagra

 DREAM TV 146?E : key=00 1205DA8C09E9C46E 19/11/2004

 DREAM TV 146?E : key=01 4C3593A0CE79FA0A 18/11/2004

 new keys = 2


- شنبه 83/8/30 ساعت 1:51 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man



گوگل روز چهاشنبه موتور جستجوی Scholar خود را معرفی کرد. Scholar یک موتور جستجوی جدید است که هدف آن کمک کردن به کاربران برای جستجوهای پیشرفته علمی چون جستجوی گزارش های فنی، پایان نامه ها و خلاصه تحقیق ها است.

به گزارش بخش خبر شبکه http://www.IRITN.com ، به نقل از رویترز، Scholar زیر مجموعه خاصی از فهرست های گوگل را جستجو می کند و حوزه های پهناوری از پزشکی و فیزیک گرفته تا علوم اقتصادی و کامپیوتری را پوشش می دهد.

یکی از مهندسان اصلی گوگل خاطرنشان کرد که برای این موتور جستجوی جدید راه و روش های جستجوی مناسبی در نظر گرفته شده است. سرویس رایگان این برنامه دارای هیچ تبلیغات جستجوی شبکه نیست. تبلیغات جستجوی شبکه برای تمامی درآمدهای گوگل که در سه ماهه سوم 9/805 میلیون دلار بوده است محاسبه شده است.
سهام گوگل که در اواسط ماه آگوست با 85 دلار آغاز شد روز چهارشنبه در Nasdag به 50/172 دلار رسید.


- شنبه 83/8/30 ساعت 8:42 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

تغییر کد برخی از کانالهی کارتی باعث شده که سئوالات زیاد در مورد اینکه چگونه می توان این کانالها را رمز گشائی کرد مطرح بشه که باید بگم که فعلا امکان باز کردن کانالهی فوق بخصوص مولتی ها نیست اما بزودی در برنامه های فلاش تغییرات عمده رو خواهیم دید که دودش بچشم تمامی کانالهی کارتی میره منتظر باشید برنامه هاش در حال اماده شدن وبزودی منتشر میشن

 


- شنبه 83/8/30 ساعت 8:33 صبح

فهرست
320013 :کل بازدیدها
0 :بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
لوگوی خودم
پاییز 1383 - سلام دوستان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان
آبدارچی پارسی بلاگ
مرا دریاب
آوای آشنا
اشتراک
 
آرشیو
انچه که گذشت
پاییز 1383
طراح قالب