سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]

انچه که گذشت - سلام دوستان
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
رویا کار کسانی که میخواهند در Yahoo Messenger یک روبات طراحی کنند را آسان میکند ، از RoYa میتوانید برای کنترل از راه دور ، ساختن Robot های هوشمند ، ساختن سرویس های عمومی و تفریحی ، ساختن سرویسهای ویژه (برای مثال SMS و ISPها ) و ... استفاده کرد . کار با RoYa بسیار آسان است و قابلیت تنها با نوشتن Script و یا Plugin قادر خواهید بود امکانات مختلفی به روبات اضافه کنید.

توضیحات کامل:
امکان پاسخ گویی به پیامهای شخصی PM
امکال اتصال و پاسخگویی در محیطهای گفتگو (ChatRoom)
قابل برنامه ریزی به وسیله VBScript , JavaScript , DelphiScript
قابل برنامه ریزی به وسیله Plug-in با زبانهای برنامه نویسی رایج . ( Delphi , VB , C++ )
کنترل برنامه از راه دور به وسیله دستورات مدیریتی
امکان فرستادن بیش از یک پیغام به هر کاربر
امکان استفاده از ID های Profile برای استفاده از روباتهای چند منظوره
امکان عوض کردن Status و پشتیبانی از پیش فرضهای Yahoo
سرعت بالا در دریافت و ارسال پیغامها




۱.۸۴۵ مگابایت
دانلود
کرک

- پنج شنبه 83/8/28 ساعت 8:56 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
به وسیله ی این برنامه شما میتونید کلیپ های تصویری خودتون رو به بخشهای کوچکتر تبدیل کنید یا به عبارت دیگه اونارو Cut  کنید و هر قسمتی رو که خواستید از فیلم یا کلبپتون جدا کنید . فرمتهای رو هم که ساپورت میکنه : AVI, MPEG, ASF or WMV



 دانلود با حجم ۲.۱۴ مگابایت
 کرک با حجم ۳۳۶ کیلوبایت

- پنج شنبه 83/8/28 ساعت 8:52 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

اکثر شرکتهای تلفنهای همراه برای اینکه مشترک بیشتری پیدا بکنند زمانی که قراداد با کسی می بندند یک تلفن همراه هم با قیمت خیلی کمی میفروشند . اینگونه تلفنها همیشه جدیدترین مدلها هستند ولی چرا اینقدر زیر قیمت روز می فروشند. بدلیل اینکه این گوشیها فقط با سیم کارت بفروش رفته کار میکنند و وقتی از  سیم کارت دیگری استفاده بکنید تلفن قفل می ماند .
با این نرم افزار شما قادر به باز کردن این قفل هستید و می توانید با کمترین قیمت صاحب موبایل مورد علاقه خود بشوید. این نرم افزار دارای ۳ زبان انگلیسی , آلمانی و فرانسوی است و یکی از مزایای آن این است که احتیاج به هیچ سخت افزاری ندارد و در صورت کار یا عمل اشتباهی موبایل شما بقول معروف جون سالم بدر می برد.
ا ین لینک دانلود فقط باRight Click + Save  کار میکند.
 
  دانلود   با  Right Click and Save As   


- پنج شنبه 83/8/28 ساعت 8:51 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

پرکشید از خانه ورفت

بی اکه صدای بالهای اورا بشنوم

در حسرت وتنهای تنها ماندهم وهنوز

چشمهای خواب الوده خودرا کامل باز نکرده ام

من و او چه روزهای را باهم گذراندیم

با خنده ای او خندیدم ودر بر گریه او اشگ ریختم

با دردهایش ناله میکردم

و که هیچگاه شکوه از این همه ناروا نکرد

وازادگی را چگونه زیستن را بر من اموخت

درسهایش وزمزمه هایش در گوشم همیشه نجوا میکند

وسلام ودرود خدا بر او باد تا همیشه تاریخ


- پنج شنبه 83/8/28 ساعت 8:23 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
تیم ملی فوتبال ایران به دور بعدی مسابقات فوتبال انتخابی جام جهانی در قاره اسیا راه یافت دیشب تیم ملی ایران با 7 گل تیم لائوس را در ورزشگاه ازادادی در حضور 30 هزار تن از تماشگران مغلوب کرد وبه جمع 8 تیم دور مقدماتی اسیا راه یافت .البته نباید نا دیده گرفت که بازیهای بسار ضعیف تیم ملی در این دوره موفقیت این تیم را در دور بعد در جدال با تیمهای قدرتمند اسیا با شک وتردید روبرو کرده الله واعلم
- پنج شنبه 83/8/28 ساعت 8:10 صبح
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man

این پارسی بلاگ جای عجیبی است

در اینجا میتوان هر موضوعی رو در دل وبلاگ جا داد چرا که جستجو اون موضعی بوده و عنوانها رو جستجو میکنه البته اگه متن ها هم شامل اون میشد که خیلی معرکه بود. از مدیران اون میخوام اگه امکان اونو دارند حتما انجام بدهند .

 پس دیگه میشه از هر دری سخن گفت و فکر میکنم که خود پارسی بلاگ بتونه طبقه بندی بکنه البته من تازه اینجا اومدم واز خیلی موارد اون هنوز بی اطلاعم

شکل کارش هم که خوبه اگه موارد دیگه سرویس دهندهای وبلاگ رو هم در اینجا رعاعیت بشه که میشه گفت بزودی موفق ترین مشه منهم براش ارزوی موفقیت میکنم

 


- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 10:34 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
بزودی بخشی به عنوان امنیت ومقابله با هک در این وبلاگ تقدیم دوستان می شود
- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 10:4 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
از دیروز کد کانالهای فرانسوی مولتی ویژن به وی اکسس 2 تغییر کرد و دیگر قابل رمز گشائی نیست به قرار اطلاع کد بیش از 60 کانال تغییر کرده وبغیه کانالها تا چند ماه اینده تغییر خواهند کرد ولی گزارشهای برخی از سایتها حاکی است که بزودی کد ویکسس 2 توسط هکرها شکسته خواهد شد بخصوص با توجه به اینکه از پشتیبانی مالی کارخانجات رسیور سازی برخوردارند
- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 9:46 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
 گفت وگوى «یو.اس.ای.تودى» با بیل گیتس: جاه طلب تر و بلندپروازتریم

18 آبان 1383 - شرق - در خبرها آمده بود که ۲۱ مهر ماه مایکروسافت، غول عظیم نرم افزارى ایالات متحده نسخه سوم سیستم عامل مدیاسنتر (که مفهوم آن مرکز رسانه است) را معرفى کرد که به طور رسمى از اول سال ۲۰۰۵ به بازار عرضه خواهد شد.

این سیستم عامل قابلیت هاى جدیدى به کامپیوترها خواهد افزود. از جمله آن که در صورت افزودن کارت ویدیو به کامپیوترهاى شخصى و با استفاده از پردازشگرهاى بسیار سریع مانند پنتیوم ۴ با قابلیت پردازش ۳ گیگابایت در ثانیه و یک گیگابایت RAM، کامپیوتر شخصى به کانون و مرکز رسانه در منزل تبدیل خواهد شد. از ویژگى هاى این سیستم عامل این است که قادر به ضبط برنامه هاى تلویزیونى، ویدیویى و ماهواره اى است و چون نرم افزارهاى جدیدى به این سیستم عامل افزوده شده است، کاربر مى تواند برنامه هاى دریافتى از کانال هاى مختلف رادیویى اینترنتى و کانال هاى تلویزیونى به ضبط، پخش، ویرایش و تهیه کلکسیون از برنامه هاى مورد علاقه خود بپردازد. احتمالاً در چند سال اخیر با تلویزیون ها با کیفیت بالا معروف به HDTV آشنا شده اید. سیستم عامل مدیاسنتر قادر به ضبط و پخش برنامه هاى مخصوص HDTV هم هست. موسیقى و شوهاى ضبط شده از این طریق قابل انتقال به وسایل الکترونیکى قابل حمل از جمله ام پى ترى پلیر، پى دى اى (منشى دیجیتالى شخصى) و غیره نیز هست. علاوه بر این مدیاسنتر با شبکه هاى سیمى نیز سازگار است.
روزنامه یواس اى آتودى بعد از انتشار این خبر مصاحبه اى تلفنى با بیل گیتس ثروتمندترین مرد دنیا و از بنیانگذاران غول رسانه اى مایکروسافت در مورد این سیستم عامل ترتیب داده است که از نظر خوانندگان مى گذرد.

• • •
• گفته بودید مردم از ابزارهاى سرگرم کننده دیجیتالى انتظارات بالایى دارند که برآورده نمى شود، شما چگونه مى خواهید همه این انتظارها را برآورده کنید؟
آنچه مصرف کننده مى خواهد، کاملاً واضح است: یک کنترل از راه دورى که با آن بتواند از عکس، موسیقى، تصاویر ویدئویى و برنامه هاى تلویزیونى از طریق یک وسیله با کیفیت لذت ببرد. مردم مى خواهند هم بتوانند از این محصولات روى صفحه نمایش بزرگ در منزل لذت ببرند هم آنکه امکان انتقال آن به ابزارهاى همراه [مثل تلفن یا کامپیوتر همراه یا منشى شخصى دیجیتالى] وجود داشته باشد و بتوانند فیلم، عکس یا موسیقى مورد علاقه خود را به راحتى به هر کجا که مى خواهند ببرند. با تحقق چنین رویایى هنوز چند سالى فاصله داریم، اما ما گام بسیار مهمى را در آن جهت از راه مدیاسنتر برداشته ایم.

•بعضى از کارشناسان و تحلیلگران پیش بینى مى کنند که تا سال ۲۰۰۸ ۳، تا ۵ درصد نرخ تولید کامپیوتر، کامپیوترهایى است که به مدیاسنتر مجهزند. آیا شما با آنها هم عقیده اید؟
منطقى است. ما احتمال مى دهیم حتى از آن پیش بینى هم بالاتر برویم. ما سرمایه گذارى کلانى انجام داده ایم تا تولیدکنندگان مرتبط با این محصول را گردهم آوریم. براى رسیدن به همه قابلیت هاى مدیاسنتر لازم است همه مسائل مربوط به دنیاى تلویزیون در نظر گرفته شود، حقوق دیجیتالى به درستى شناخته و تبیین شود و افراد بسیار زیادى دست به دست هم بدهند تا این محصول به نتیجه برسد. احساس من این است که ما در تجربه اى پیشگام شده ایم که بسیارى از خانواده ها و خانه ها از آن استقبال خواهند کرد.

•در مورد [رقیب اصلى تان کمپانى] اپل (Apple) چطور؟

جاه طلبى و بلندپروازى ما در حوزه نرم افزارى بسیار بیشتر از آنهاست. ما بزرگ ترین بودجه تحقیقاتى را در زمینه نرم افزار صرف مى کنیم. بنابراین تعجبى ندارد که ما بى پرواترین و ستیزه جوترین باشیم. در حوزه موسیقى صرف، کمپانى اپل بسیار خوب عمل کرد. ابزارى که آنها به بازار عرضه کردند بسیار عالى بود. آنها به حقوقى دست یافتند که از طریق آن امکان ردوبدل شدن موسیقى [دانلود کردن موسیقى] جنبه قانونى پیدا کرد و هم اکنون هم ادامه دارد.

ما باید این اطمینان را ایجاد کنیم که در تمام موارد کارهایمان به خوبى کارهاى آنها است و در ضمن باید سعى کنیم به مشترى نشان دهیم که نقاط قوت و مزیت هاى اضافه ترى نسبت به رقیب داریم. این حقیقت را نمى توان انکار کرد که مردم به ابزارها و وسایل الکترونیکى بسیار متنوعى روى مى آورند [منظور گیتس این است که استفاده از خدمات موسیقى کمپانى اپل مستلزم خرید ipod یعنى سخت افزار ساخته شده توسط کمپانى اپل است، در حالى که باید این انتخاب را براى مشترى محفوظ نگه داشت که در صورت تمایل سخت افزارهاى کمپانى هاى دیگر را خریدارى کند] کمپانى مایکروسافت، سخت افزار ویژه و مخصوص عرضه نکرده در عوض این امکان را فراهم آورده است که سازندگان تلفن همراه و خودرو بتوانند سخت افزارى را مورد استفاده قرار دهند که با نرم افزارهاى مایکروسافت سازگار است و ما به راحتى مى توانیم با این سازندگان کار کنیم.

•آیا شما درصدد هستید که مدیاسنتر شما با کامپیوترهاى اپل سازگار باشد؟
ما اعتقاد راسخ داریم که سازگارى میان ابزارهاى مختلف باید به حداکثر برسد [interoperability]. ما کاملاً واضح اعلام کرده ایم اگر کمپانى اپل مایل باشد تولیدات ما با تولیدات آنان سازگارى پیدا کند [به اصطلاح از interoperability حمایت کنند] ما تمام تلاش خود را براى به وجود آمدن حداکثر سهولت به خرج مى دهیم. اگر بگویم یک وسیله به تنهایى قادر است همه نیازهاى مشترى را برآورده کند مثل این است که بگویم مثلاً مدل T آخر همه فناورى ها است.

در حال حاضر کمپانى هاى بسیار زیادى وجود دارند که ابزارهاى ضبط و پخش موسیقى مى سازند ما نباید مردم را وادار کنیم که فقط از یک کمپانى خرید کنند. [نباید حق انتخاب را از مشترى بگیریم.]

•با عرضه سیستم عامل مدیاسنتر، سخت افزارهایى به نام extenders عرضه شده اند که کاربران مى توانند تلویزیون ها یا صفحه نمایش ها در اتاق هاى مختلف یک منزل یا محل کار را به کامپیوترى در یک اتاق دیگر وصل کنند. آیا به نظر شما در درازمدت این راه حل، نیازها را برآورده خواهد کرد؟

مردم حق انتخاب دارند مى توان از extenderها استفاده کرد یا آن که کامپیوتر را به محل قرار گرفتن تلویزیون منتقل کرد. هر چقدر ابزارى رفاه و آسایش بیشترى فراهم کند و کمتر کاربر را به دردسر بیندازد موفقیت بیشترى کسب خواهد کرد.

از مزیت هاى مدیاسنتر این است که طورى تنظیم شده است که به طور خودکار خود را به روز درمى آورد (Auto Update) بدون آن که کاربر تنظیم خاصى انجام بدهد به طور خودکار هر نوآورى جدیدى که به مدیاسنتر افزوده شود در کوتاهترین زمان ممکن در کامپیوتر شما هم روزآمد خواهد شد که هم از جنبه تامین امنیت مهم است هم آن که تمام بهبودها در این سیستم اعمال مى شود.

•از امنیت صحبت به میان آوردید. اینترنت اکسپلورر مایکروسافت بدنامى شدیدى در مورد نقاط ضعف و راه هاى نفوذ پیدا کرده و شما مدام از کاربران مى خواهید که با وصله و پینه کردن جلوى این راه هاى نفوذ را بگیرند و مدام بسته هاى جدید ارسال مى کنید تا کاربران ویندوز خود را به روز درآورند؟
باید درک کنید که دلیل آن دانلود کردن نرم افزارهاى اشخاص ثالث است. [توضیح اینکه شما نرم افزارى را از اینترنت دانلود مى کنید بعضى از ارائه کنندگان نرم افزار از شما اجازه مى گیرند و مى پرسند مى خواهید همراه نرم افزار ما نرم افزار شریک ما نیز روى کامپیوترتان نصب شود؟ اکثر کاربران از سر بى توجهى اجازه مى دهند. بعضى از ارائه کنندگان نرم افزارها مخصوصاً نرم افزارهاى مجانى بدون اطلاع کاربر نرم افزارهاى شخص ثالث را روى کامپیوترتان نصب مى کنند]

•در سیستم عامل جدید باز هم این گرفتارى وجود دارد؟
ممکن است. باید رویکردهایى اتخاذ شود که مردم از گرفتن نرم افزارهایى که به آن نیاز ندارند خوددارى کنند.

•آیا قرار نیست ویندوز به ابزارهاى ضدویروس و ضدنرم افزارهاى جاسوسى مجهز شود؟
نمى تواند جزیى از ویندوز باشد. باید این کار به صورت خدمات بعد از فروش انجام شود. معمولاً اشخاص ثالثى در این زمینه وجود دارند که این کار را به صورت تخصصى بسیار خوب انجام مى دهند. به هرحال هنوز در مایکروسافت طرح و برنامه اى براى افزودن قابلیت ضدویروسى و ضدجاسوسى تدوین نشده است.

•گوگل و یاهو موتورهاى جست وجوى بسیار قوى دارند و به همین دلیل خواسته هاى کاربر را برآورده مى کنند و جست وجو به یکى از مهمترین قابلیت هاى این سایتها تبدیل شده است. مایکروسافت در مورد جست وجو چه کرده است؟
در نسخه بعدى ویندوز (که به لانگهورن Longhorn معروف است) قابلیت جست وجوى بسیار عالى و شگفت انگیز در نظر گرفته شده است. در حقیقت، حتى پیش از عرضه آن در سال ،۲۰۰۶ سایت MSN قابلیت جست وجوى بسیار غنى فراهم آورده و در اختیار گذاشته است. ما رقباى بسیار هوشمندى همچون گوگل و یاهو را در این حوزه داریم اما ما راه هایى را مى بینیم که مى توانیم دامنه جست وجو را فراتر از آن چه تاکنون عرضه شده گسترش دهیم.

• با توجه به این که در لس آنجلس کار مى کنید، چگونه استودیوهاى مختلف را متقاعد مى کنید که سیستم عامل مدیاسنتر حافظ حقوق معنوى آنان است؟
ما زمان بسیار زیادى را صرف استودیوها کردیم و سعى کردیم به آ نان بقبولانیم که هر چقدر دسترسى به تولیدات آنان آسانتر شود تجارتشان پررونق تر مى شود و کامپیوتر این سهولت را ایجاد مى کند. آنها هم به این نتیجه رسیده اند که صنعت موسیقى خیلى زودتر از اینها باید به فکر سیستم اشتراک و رد و بدل شدن موسیقى از طریق اینترنت مى افتاد. با عرضه مدیاسنتر، کامپیوتر از اتاق مطالعه راهى اتاق نشیمن و حال منزل مى شود.

•گفته مى شود که گوگل هم مى خواهد یک مرورگر به بازار عرضه کند. از سویى اینترنت اکسپلورر این قدر مشکل امنیتى دارد. پس چطور مى توانید مشترى هاى خود را حفظ کنید؟
بیشترین سرمایه گذارى روى مرورگرها در جهان به وسیله مایکروسافت انجام شده است. ۹۰ درصد مردم دنیا از آن استفاده

- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 5:9 عصر
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
مدیر اجرایی الکامپ: بازدیدها امسال هدفمند است

27 آبان 1383 - ایسنا - مدیر اجرایى نمایشگاه الکامپ، گفت: احساس مى‌کنم در این نمایشگاه توانسته‌ایم ارتباط خوبى را با مخاطبان و بازدیدکنندگان برقرار کنیم.

”الهه عصاری” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناورى اطلاعات خبرگزارى دانشجویان ایران (ایسنا)، دربار‌ه‌ى نمایشگاه الکامپ دهم، گفت: نمایشگاه الکامپ در 11 سالن و با 422 مشارکت کننده‌ى خارجى و داخلى در نمایشگاه بین‌المللى تهران از تاریخ 26 آبان ماه و به مدت 5 روز کار خود را آغاز کرده است.

وى، افزود: از میان غرفه‌داران، 20 سازمان دولتى، ‌12 وزارتخانه، 12 استاندارى و حدود 370 شرکت خصوصى داخلى و خارجى حضور دارند و نمایندگان خارجى از کشورهاى مالزى، دبى، ترکیه، هندوستان،‌ ایرلند، فرانسه، ‌تایوان و سنگاپور هستند.

عصارى، درباره‌ى مراسم افتتاحیه‌ى نمایشگاه گفت: در این مراسم رئیس جمهور به همراه سه تن از وزراى خود «شریعتمدارى، معتمدى و خرازى» حضور داشته و علاوه بر این‌ها سفرا و معاونان وزرا از وزارتخانه‌هاى مختلف نیز در این مراسم حضور داشتند.

وى، با بیان اینکه استقبال زیادى از نمایشگاه در روز اول برپایى آن به عمل آمد، گفت: بیشتر بازدیدکنندگان، مراجعه‌کنندگان تخصصى بودند که از طریق اینترنت اقدام به ثبت‌نام کرده‌ بودند. چون ابتکار این نمایشگاه ثبت‌نام اینترنتى از بازدیدکنندگان بود که تا روز قبل از افتتاحیه ادامه داشت و کسانى که ثبت‌نام اینترنتى انجام دادند هزینه‌یى را براى بازدید پرداخت نمى‌کنند.
عصارى، یکى دیگر از ابعاد موفقیت نمایشگاه را اطلا‌ع‌رسانى از طریق وب‌سایت عنوان کرد و اظهار داشت: به اعتقاد من بازدیدکنندگان هدفمند و با اهداف مشخصى از نمایشگاه بازدید مى‌کنند.

وى در پایان گفت: به دلیل عدم امکان دریافت پول از طریق اینترنت و فراهم نبودن امکانات زیرساختى مناسب و عدم وجود بستر امنیتى و قانونى مناسب امکان دریافت وجه از طریق اینترنت براى غرفه‌داران و مشارکت کنندگان وجود نداشت

- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 5:6 عصر
   1   2      >

فهرست
320016 :کل بازدیدها
2 :بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
لوگوی خودم
انچه که گذشت - سلام دوستان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان
آبدارچی پارسی بلاگ
مرا دریاب
آوای آشنا
اشتراک
 
آرشیو
انچه که گذشت
پاییز 1383
طراح قالب