سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستی، با شخص بی ادب، خالص نمی شود . [امام علی علیه السلام]

کامپیوتر - سلام دوستان
نویسنده : سلام دوستان خوش آمدید  man
مدیر اجرایی الکامپ: بازدیدها امسال هدفمند است

27 آبان 1383 - ایسنا - مدیر اجرایى نمایشگاه الکامپ، گفت: احساس مى‌کنم در این نمایشگاه توانسته‌ایم ارتباط خوبى را با مخاطبان و بازدیدکنندگان برقرار کنیم.

”الهه عصاری” در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس فناورى اطلاعات خبرگزارى دانشجویان ایران (ایسنا)، دربار‌ه‌ى نمایشگاه الکامپ دهم، گفت: نمایشگاه الکامپ در 11 سالن و با 422 مشارکت کننده‌ى خارجى و داخلى در نمایشگاه بین‌المللى تهران از تاریخ 26 آبان ماه و به مدت 5 روز کار خود را آغاز کرده است.

وى، افزود: از میان غرفه‌داران، 20 سازمان دولتى، ‌12 وزارتخانه، 12 استاندارى و حدود 370 شرکت خصوصى داخلى و خارجى حضور دارند و نمایندگان خارجى از کشورهاى مالزى، دبى، ترکیه، هندوستان،‌ ایرلند، فرانسه، ‌تایوان و سنگاپور هستند.

عصارى، درباره‌ى مراسم افتتاحیه‌ى نمایشگاه گفت: در این مراسم رئیس جمهور به همراه سه تن از وزراى خود «شریعتمدارى، معتمدى و خرازى» حضور داشته و علاوه بر این‌ها سفرا و معاونان وزرا از وزارتخانه‌هاى مختلف نیز در این مراسم حضور داشتند.

وى، با بیان اینکه استقبال زیادى از نمایشگاه در روز اول برپایى آن به عمل آمد، گفت: بیشتر بازدیدکنندگان، مراجعه‌کنندگان تخصصى بودند که از طریق اینترنت اقدام به ثبت‌نام کرده‌ بودند. چون ابتکار این نمایشگاه ثبت‌نام اینترنتى از بازدیدکنندگان بود که تا روز قبل از افتتاحیه ادامه داشت و کسانى که ثبت‌نام اینترنتى انجام دادند هزینه‌یى را براى بازدید پرداخت نمى‌کنند.
عصارى، یکى دیگر از ابعاد موفقیت نمایشگاه را اطلا‌ع‌رسانى از طریق وب‌سایت عنوان کرد و اظهار داشت: به اعتقاد من بازدیدکنندگان هدفمند و با اهداف مشخصى از نمایشگاه بازدید مى‌کنند.

وى در پایان گفت: به دلیل عدم امکان دریافت پول از طریق اینترنت و فراهم نبودن امکانات زیرساختى مناسب و عدم وجود بستر امنیتى و قانونى مناسب امکان دریافت وجه از طریق اینترنت براى غرفه‌داران و مشارکت کنندگان وجود نداشت

- چهارشنبه 83/8/27 ساعت 5:6 عصر

فهرست
320046 :کل بازدیدها
5 :بازدید امروز
موضوعات وبلاگ
لوگوی خودم
کامپیوتر - سلام دوستان
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!

لوگوی دوستان

لینک دوستان
آبدارچی پارسی بلاگ
مرا دریاب
آوای آشنا
اشتراک
 
آرشیو
انچه که گذشت
پاییز 1383
طراح قالب